Klokaní boty

Tady neočekávejte žádnou velkou teorii. Z Kangoo Jumps se prakticky nedá spadnout 🙂 Nemusíte si tedy ani oblékat chrániče.

Na rozdíl od skákacích bot zde nevyskočíte výše než normálně. Klokaní boty nejsou určeny k trikům. Jejich účelem je tlumit nárazy (až o 80%). Jsou tedy ideální pro:

  • běhání po cyklostezkách i v mírném terénu
  • cičení kangoorobiku doma i ve fitku
  • zpestření běžeckého tréninku
  • využití lidmi po zranění nebo s nadváhou

Minimální hmotnost skokana: 40 kg – bez výjimek

Velikosti bot (značeno pod lýtkem)

S: 36-38

M: 39-41

L: 42-44

Pokud jste na rozmezí, volte spíše menší model. Pokud budete skákat v nedotažených nebo příliš velkých botách, vydřete a zničíte vnitřní vložku.

 

Teorie:

Odrazovou nohu nechejte po odrazu propnutou, abyste využili všechnu energii pružiny. Snažte se odrážet energicky, jakobyste chtěli botu prošlápnout až na zem.

K čemu je to dobré?

Úplně původně byly tyto boty určeny sportovcům po zranění/ po operaci. Nyní si je 50% lidí pořizuje na běhání a druhá půlka na nich cvičí Kangoorobik.

Máme spoustu zákaznic, které chtěly běhat, ale po pár minutách je začaly bolet z neznámých důvodů kolena. Kangoo Jumps tento problém zpravidla vyřeší.

Stejně tak jsou vhodné pro lidi s nadváhou, pro které by byl jinak běh nezdravý.

Nestabilní postoj zvyšuje výrazně množství spálených kalorií oproti klasickému běhu. Díky menší stabilitě také zapojujete více hluboké svalstvo. Běh tak procvičuje celé tělo a trénink je komplexnější.

Běhejte kdekoliv:

Kangoorobik: